FAQ

Du som er kunde hos os kan hjælpe med at bygge denne side op. Alle spørgsmål der bliver stillet, samles her. Så hvis du mangler svar på et spørgsmål, send en email til kundeservice@makeup-online.dk. Ingen spørgsmål er for dumme!

  • Har i varerne på eget lager?

Ja. Alle vores varer, ligger på eget lager, så din ordre sendes direkte fra os.

  • Skal jeg betale told/moms og lignende?

Nej. Vi har lager i Danmark og sender fra Danmark, så du får ikke nogle ekstra udgifter til importmoms, told og andre importgebyrer.

  • Skal jeg betale et abonnement, for at købe hos jer?

Nej. Makeup Online er ikke en abonnementsklub. Når du har lavet en ordre, kommer der ikke yderligere omkostninger. Vi har heller ikke mulighed for, at hæve mere end det beløb du har lavet en ordre på.

  • Hvad er leveringstiden?

Leveringstiden er 1-3 arbejdsdage (for levering i Danmark, andre lande er leveringstiden 2-5 arbejdsdage).

  • Har I nogen butik,som man kan komme og handle personligt i?

Nej, det har vi ikke. Vi er udelukkende en internet butik.

  • Kan jeg hente min ordre direkte på jeres lager?

Nej, det kan desværre ikke lade sig gøre.

  • Jeg har modtaget en vare, der er gået i stykker, hvad gør jeg?

Du skriver til vores kundeservice så snart du opdager det, husk at opgive ordrenummer, så vi kan finde dig i systemet. Skriv hvilken vare der er gået i stykker og i hvilket omfang skaden er. Du kan blive bedt om, at fremvise et foto af den ødelagte vare.

Vi prøver at pakke varerne ind, så de kan klare transporten, men nogle gange sker det, at det ikke er nok. Du skal selvfølgelig ikke bøde for det og vil blive kompenseret for en evt. ødelagt vare.

  • Jeg har fået en forkert vare, hvad gør jeg?

Du skriver til vores kundeservice med dit ordrenummer, hvilken vare du mangler, samt hvilken vare du har fået i stedet. Vi vil så sørge for, at du får tilsendt den rigtige vare så snart vi får din besked. Hvis du skal sende den forkerte vare retur, vil du modtage en returlabel sammen med den vare du mangler, så du ikke får nogle omkostninger ved at returnere.

  • Der mangler noget i min ordre, hvad gør jeg?

Skriv til vores kundeservice og opgiv dit ordrenummer, samt hvilken vare der mangler. Vi vil så sørge for, at få sendt den manglende vare til dig, så snart vi modtager din besked.

  • Leverer i til andre lande?

Ja, vi leverer vi til følgende lande: Sverige, Norge, Finland, Island, Færøerne og Grønland.


Accept

Vi bruger Cookies. Læs mere om dem her